Golden Rose Longstay Liquid Matte | Płynna matowa pomadka kolor 06


Matowe pomadki to hit tego sezonu. Niezależnie od tego, czy w kolorze nude, czy soczystej czerwieni mat zawsze wygląda na ustach dobrze i przede wszystkim cechuje się trwałością. Firma Golden Rose od lat posiada w swojej ofercie matowe pomadki, ale najnowsza płynna matowa Longstay Liquid Matte Lipstick zasługuje na szczególną uwagę. Dlaczego? 


Matowa pomadka w płynie od Golden Rose ukryta jest w zakręcanym pojemniku o pojemności 5,5 ml. Zawiera mięciutka pacynkę, którą równomiernie nakłada się kosmetyk na usta. Dodatkowo słodko i przyjemnie pachnie.

Jest niesamowicie dobrze napigmentowana i to chyba jej największy atut. Jedna warstwa wystarczy, by pokryć usta i cieszyć się pięknym makijażem. Matowe wykończenie nie sprawia uczucia lepkości, choć trzeba przyznać, że może nieco wysuszać usta. Ale nie ona jedyna. Formuła pomadki została wzbogacona o witaminę E i olej awokado.
Pomadka zastyga na ustach i po tym czasie jest nie do zdarcia. Picie i jedzenie nie robi na niej najmniejszego wrażenia. Wytrzymuje nienaruszona przez 4-5 godzin. 
Kolor, który posiadam to 06, czyli piękna, malinowa czerwień. Intensywna, ale lekko szarawa, dzięki czemu nada się również na co dzień.

Dodatkowo te wszystkie dobre cechy otrzymujemy za niewielkie pieniądze. Na internecie i i wyspach Golden Rose pomadkę tę otrzymamy do 20 zł.




Lubicie płynne pomadki GR? Jak się u Was spisują? 

23 komentarze:

  1. Niestety kolorek nie sprawdziłby się u mnie, ale innych wariantów kolorystycznych jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest cudowny:) piękne masz usta, zazdroszczę moje to takie "wypierdki" :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor zupełnie nie mój, ale pomadki z tej serii uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam! �� mam nr 3 jest świetna ��

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kolor i piękne usta! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kolorek ;) Ja uwielbiam nr 3 <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękny kolor<3
    chociaż ja wolę nieco mniej rzucające się w oczy odcienie. co do tej serii to jeszcze nie mam ani jednej pomadki, ale szminki z GR uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor, ja mam ochotę na brudny róż od GR tylko jakoś ostatnio nie mogę tam trafić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten sam kolor i jest cudny :) chcialabym jeszcze kupic jakis brudny róż

    OdpowiedzUsuń
  10. Kuszą mnie te pomadki, ale na pewno wybrałabym inny odcień.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ochotę wypróbować pomadki z tej serii. Kolorek jest piękny, ale zupełnie nie dla mnie, bo czerwieni u siebie nie lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Och, kolor przecudowny! <3 Bardzo w moim guście :D Muszę się w końcu skusić na te pomadki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie pomadki ;) Uważam, że nimi jest najłatwiej nałożyć równo pomadke ;)
    Kolor cudowny ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny kolor, ale uważam, że właśnie lepiej prezentuje się na dużych ustach ;) ja mam też taką pomadkę ale niestety z kolorem nie trafiłam mam 01 ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny odcień! Mam trójkę i jestem z niej bardzo zadowolona. Muszę pomyśleć nad zakupem kolejnych odcieni!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio mniej lubię pomadki w płynie, ale ta ma bardzo ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie kolory-ale u kogos;) ja sie zle czuje w kolorowkach :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie to typowy kolor " na randkę" lub na wigilijną kolację :-) jakoś tak mi się kojarzy :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny kolor! Mam dwie pomadki z tej serii, osławioną 10 i 11 - obie są świetne.

    OdpowiedzUsuń