Yankee Candle Shea Butter | Ulubieniec wszech czasów


Są takie zapachy, do których się przywiązujemy i żadna inna woń nie jest w stanie im dorównać. Są takie zapachy, które przywołują miłe wspomnienia, lub też takie, które towarzyszą nam w ważnych chwilach. Ulubiony zapach - każdy ma swój i na swój sposób go interpretuje.

Z woskami Yankke Candle przygodę zaczęłam już dawno temu i sporo zapachów przewinęło się przez moje mieszkanie. Jednym z pierwszych moich zapachowych zakupów był właśnie wosk shea butter i od razu stał się dla mnie wyjątkowym. Wiele zapachów podbiło moje serce, jednakże ja wciąż wiernie wracam właśnie do masła shea. Dlaczego?


Yankee Candle Shea Butter to wosk z rześkiej linii zapachowej z serii Classic. Piękny, otulający, słodki i świeży zarazem. Bajecznie kremowy, jak najlepsze masło do ciała. Wyobraź sobie ekskluzywne spa, siebie po serii relaksujących zabiegów, ubraną w biały szlafrok. Dokładnie taki obraz nasuwa owy zapach. Świetnie nada się na domowy rytuał spa, lub na wieczór do sypialni z romantycznym filmem. Ale nie tylko, jest na tyle uniwersalny, że spisze się świetnie w zimowe wieczory, jak i rześkie wiosenne poranki. 

Jest dość mocny, ale nie nachalny. To jeden z tych zapachów, które na pewno zawitają u mnie w postaci dużej świecy. Póki co mój niekwestionowany ulubieniec.  A jakie są Wasze typy? Ten i inne zapachy dostaniecie na Goodies.pl 


9 komentarzy:

  1. Szkoda, że przez laptop nie można obwąchać wosków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam wrażenie, że będzie ciężko pachnieć :) nie przepadam za masłem shea bo kojarzy mi się z tłustą konsystencją ale może kiedyś na ten wosk trafię przez przypadek to się przekonam

    OdpowiedzUsuń
  3. Opis zachęca do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja absolutnie ukochana 3 to angel wings, soft blanket i cranberry ice :) A jeśłi chodzi o Shea Butter to do nie znam jeszcze jego zapachu ale poznam w poniedziałek bo kupiłam go w czwartek i jest już w drodze do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chcę kupić jakiś wosk ale o zapachu samego piżma:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te woski <3 Moim ulubionym jest wiśniowy, cały pokój pachnie! :3

    podkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie miałam:) pink sads świetny na lato:)

    OdpowiedzUsuń