Salvatore Ferragamo F for Fascinating | Kobiecość zamknięta w butelce


Dzisiaj przychodzę do Was z postem zapachowym, mam Wam bowiem do przedstawienia zapach Salvatore Ferragamo F for Fascinating. Perfumy wcześniej zupełnie mi nieznane, zauroczyły mnie ogromnie i towarzyszyły mi przez całe wakacje. Lekki owocowo-kwiatowy zapach idealnie sprawdzi się na cieplejsze dni, choć i w te chłodniejsze umili czas i otuli swoją delikatnością. 


Kompozycja zapachu jest owocowo-drzewna. Nuty zapachowe, jakie w nim znajdziemy to sorbet z mandarynki, jaśmin i paczula. Na pierwszy rzut, to jednak nie zapach nas zauroczy, a butelka. Prosta, z nowoczesną zakrętką, bez zbędnych ozdób. Bardzo ładnie prezentuje się postawiona na toaletce. Gdy już jednak dojdziemy do zapachu, tu również zaskoczy nas niesamowita prostota. Trzy składniki dają słodki, delikatny, bardzo kobiecy zapach. Początkowo mocno wyczuwam mandarynkę, owocowy zapach jednak po chwili lekko ustaje, by ustąpić miejsca jaśminowi. Zapach zyskuje na zmysłowości i lekkości. Na samym końcu zapach robi się bardzo wyważony, wchodzą bowiem nuty paczuli, robi się kwiatowo, świeżo, nieco intrygująco. F for Fascinating jest dla mnie zapachem typowo kobiecym. Świetnie wkomponuje się do sukienki i szpilek.  Wydaje mi się, że przez swoją prostotę, jest w stanie podbić serca wielu kobiet.

Nie jest to zapach intensywny i dość blisko trzyma się przy skórze. Szkoda. Chciałabym zostawiać długi ogon tej delikatnej słodyczy. Trwałość też pozostawia wiele do życzenia, już po czterech godzinach nie czuję go wcale i nie czują go również osoby z otoczenia. Na szczęście nie jest to perfum, który spustoszy nasz portfel. 90 ml dostaniemy w granicach 110-130 zł. Dostępny głownie w perfumeriach internetowych, stacjonarnie jeszcze się na niego nie natknęłam. Na stronie wizaz.pl F for Fascinating zebrał ocenę 4,3/5




Podsumowując, zapach Salvatore Ferragamo F for Fascinating, to zapach dla wszystkich miłośniczek delikatnych, subtelnych zapachów. Choć nie jest to zapach najbardziej trwały, jestem mu to w stanie wybaczyć, zauroczył mnie bowiem całkowicie. Miałyście z nim do czynienia ? 

5 komentarzy: