Tołpa Dermo Face Physio | Żel do demakijażu oczu


Do demakijażu twarzy używamy różnych produktów w zależności od preferencji, jedne z nas sięgają po płyny micelarne, inne po olejki, jeszcze inne po żele. Produktów do usuwania makijażu jest dużo, a dzisiaj przedstawię Wam jeden z nich od firmy Tołpa, czyli delikatny żel do demakijażu oczu. Produkt posiada delikatne pH i ma za zadanie usuwać zanieczyszczenia, nie naruszając przy tym warstwy hydrolipidowej naskórka.  Dodatkowo ma nawilżyć naszą skórę i może być używany po zabiegach dermatologicznych.  Jak jest jednak ze skutecznością?


Żel zamknięty jest w plastikowej zamykanej butelce o pojemności 150 ml. Jest przeźroczysty i ma bardzo neutralny, rzekłabym, że nawet ledwo wyczuwalny, zapach.  Na zwilżonej wodą skórze dobrze się rozprowadza i nie pieni.

Używałam go zarówno do demakijażu twarzy jak i, wedle przeznaczenia, do oczu. I jak w przypadku twarzy radził sobie całkiem dobrze, usuwając podkład, róż i bronzer, tak już przy usuwaniu tuszu do rzęs, cieni do powiek, czy eyelinera miał już spore opory.  Wprawdzie rozpuszcza makijaż, ale w okolicach oczu zostawia po prostu uroczą pandę, którą trzeba usunąć dodatkowo płynem micelarnym.

Skóra po jego użyciu jest miękka i nie towarzyszy nam uczucie ściągnięcia, typowe dla niektórych bardziej agresywnych żeli.  Żel pozostawia na skórze delikatny, ochronny film.  Mam jednak przez to wrażenie, że jest nieoczyszczona i mimo że wacik jest czysty,  wrażenie to mnie nie opuszcza.

Skład: Aqua, Glycerin, Polysorbate 20, Disodium Cocoamphodiacetate, Sodium Hyaluronate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Peat Extract, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Benzyl Alcohol, Salicylic Acid, Sorbic Acid


Podsumowując, żel nie wywarł na mnie większego wrażenia.  Mimo, że przeznaczony jest do demakijażu oczu nie radzi sobie z kolorówką do nich przeznaczonych. Wykorzystam go do końca, jednakże w cenie 20 złotych można znaleźć o wiele lepiej działający i równie mało szkodliwy dla skóry kosmetyk.

15 komentarzy:

  1. Skoro nie radzi sobie z makijażem to raczej po niego nie sięgnę. Też nie lubię takiej wyczuwalnej warstwy na twarzy,bo zapewne nie wytrzymałabym i umyłabym jeszcze raz buzię :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że słabo domywa makijaż oczu.. Ja w tym celu używam płynu 2-fazowego z Bielendy z bawełną - polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam z tej serii płyn micelarny (a raczej miałam,bo się skończył) i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że w takim wypadku te 20 zł można przeznaczyć na coś znacznie lepszego :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam żel do cery wrażliwej i sprawdza się dobrze

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda ze się nie sprawdził :( obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś go miałam, u mnie też średnio się spisał :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam go natomiast teraz używam L4L dwufazowy i jest trochę kiepski..

    OdpowiedzUsuń
  9. No cóż, nieodpowiedniego demakijażu oka nie można mu wybaczyć. Niestety często ciężko jest znaleźć skutecznego kosmetyki do oczyszczania twarzy :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam jakoś za produktami tej marki :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam micel tej marki i wypadł bardzo dobrze, choć w podobnej cenie wolę kupić większy kosmetyk innej marki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Używałam przez jakiś czas płynu micelarnego z Tołpa i super się sprawdził <3 Żelu do demakijażu oczu jeszcze nie widziałam, ale widzę że nie nadaje się to zmywania kolorówek, więc odpada :/
    Ogólnie, to super recenzja, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. dawno nie miałam nic z tej marki ale jakos mnie nie kusi

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam żel micelarny z Tołpy i jestem zadowolona, ładnie zmywa makijaż ;-)
    http://moja-prowincja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Do demakijażu oczu nie miałam, ale miałam płyn micelarny z tej serii kilka razy i bardzo dobrze się spisywał.

    OdpowiedzUsuń