Nutridome - szampon i odżywka do włosów suchych i zniszczonych


Latem moje włosy są nieco bardziej przesuszone i wymagają więcej nawilżenia. Nic dziwnego, słońce i chlorowana woda robią swoje. Moje kosmyki oberwały jeszcze bardziej, gdy dwa tygodnie temu na weekend zostałam brunetką i rozjaśniłam tę czerń sama w domu. Więcej na ten temat poczytacie na moim Instagramie. Niemniej jednak moje włosy oberwały dość mocno wyżej wspomnianym rozjaśnieniem i potrzebowałam produktów, które odbudują ich strukturę i dogłębnie nawilżą. Dobrze, że w tym czasie miałam przyjemność testować duet do włosów od Nutridome. 

Marka Nutridome zajmuje się produkcją wysokiej jakości kosmetyków do pielęgnacji włosów i skóry. Łączy nowoczesną technologię i osiągnięcia nauki z bogactwem i siłą natury. Możemy przebierać spośród sporego wachlarza kosmetyków pielęgnacyjnych. 

Z tej marki w moje ręce wpadły szampon do włosów suchych i zniszczonych z hydrolizowaną keratyną oraz odżywka do włosów suchych i zniszczonych z olejem arganowym. Obydwa produkty zamknięte są w poręcznych tubach z zamknięciem na klik. Wykonane są z matowego plastiku, dzięki czemu pewnie trzymają się w dłoni i nie wyślizgują. Minimalistyczna szata graficzna cieszy oko i ładnie wygląda w łazience. 


Szampon do włosów zniszczonych i suchych z hydrolizowaną keratyną ma niezbyt gęstą konsystencję i perłowy kolor. Delikatny, bardzo przyjemny zapach uprzyjemnia aplikację. Dobrze rozprowadza się na włosach i delikatnie pieni, za sprawą obecnego w składzie SLS. Przy moich długich i gęstych włosach nie miałam problemów z jego spłukaniem. Włosy są po jego użyciu odświeżone i odbite od nasady. Są bardzo miękkie w dotyku i łatwo się rozczesują, nawet bez użycia odżywki. Przy regularnym stosowaniu stały się bardziej zdyscyplinowane i sprężyste oraz łatwiej się układają, nawet jeśli zdarzy mi się zasnąć z mokrą głową, włosy są rano do ogarnięcia. Skład daleki jest od naturalnych, natomiast w przypadku moich farbowanych i przesuszonych włosów, całkowicie naturalne mieszanki nie dają dobrego rezultatu. 

INCI: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoamphoacetate, Glycerin, PEG-4 Rapeseedamide, Bis-(Isostearoyl/Oleoyl Isopropyl) Dimonium Methosulfate, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Panthenol, Argania Spinosa Kernel Oil, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Caprae Lac Extract, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyl Trimonium Chloride, Hydrolyzed Keratin, Cocamide MEA, Glycol Distearate, Styrene/Acrylamide Copolymer, Calcium Gluconate, Tetrasodium EDTA, Citric Acid, Sodium Chloride, EDTA, Gluconolactone, Benzoic Acid, DMDM Hydantoin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Magnesium Nitrate, Magnesium Chloride, Parfum, Benzyl Alcohol, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Hexyl Cinnamal, Linalool



Odżywkę do włosów suchych i zniszczonych z olejkiem arganowym ukradła mi moja mama i tak pokochała, że w łazience stoi już kolejne opakowanie. Odżywka ma nieco bardziej zbitą konsystencję i równie piękny, delikatny zapach jak szampon. Włosy po jej użyciu są dociążone i niezwykle miękkie w dotyku. Bezproblemowo się rozczesują, a po wysuszeniu stają się  sypkie i lśniące. Olejek arganowy zawarty w składzie mocno nawilża strukturę włosa, toteż po miesięcznym regularnym stosowaniu, moje końce stały się wygładzone i przestały się puszyć. 

INCI: Aqua, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Cetyl Esters, Quaternium-87, Panthenol, Propylene Glycol, Hydroxypropyl Starch Phosphate, Amodimethicone, Trideceth-12, Cetrimonium Chloride, Argania Spinosa Kernel Oil, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Glycerin, Caprae Lac Extract, Gluconolactone, Hydrolyzed Keratin, Isopropyl Alcohol, Calcium Gluconate, EDTA, Benzyl Alcohol, Magnesium Nitrate, Magnesium Chloride, Sodium Benzoate, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Potassium Sorbate, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Hexyl Cinnamal, Linalool.


Produkty marki Nutridome świetnie sprawdziły się na moich farbowanych i zniszczonych włosach. Szczególnie moje serce zdobyła sobie odżywka do włosów z olejkiem arganowym, która wygładziła moje włosy na długości i sprawiła, że zdecydowanie mniej się puszą. Produkty te powinny świetnie się spisać u wszystkich osób po zabiegach fryzjerskich, z włosami rozjaśnianymi i zniszczonymi. Dostaniecie je w cenie 35 zł / op w sklepie Nutridome 

7 komentarzy:

  1. Ale brzydkie zdjęcie na okładce Vogue'a. O.o Kosmetyki mnie zainteresowały! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze słyszę a moje włosy też są suche i zniszczone, zainteresowalas mnie tymi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisalam sobie i z przyjemnoscia przetestuje, moje wlosy wlasnie czegos takiego potrzebuja <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje włosy nie lubią się z keratyną, ale za to na olej arganowy reagują bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym z chęcią wypróbował a ich produkty ale do włosów przetłuszczających się i niefarbowanych😊😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdyby miały bardziej naturalny skład może bym się skusiła. Moje włosy bardzo lubią olej arganowy :)

    OdpowiedzUsuń