Perfumy Avon Luck - słodycz sama w sobie


Perfumy - dla wielu kobiet uosobienie ich wewnętrznego ja, trochę jak stylizacja ubraniami, indywidualna i dobrana idealnie pod nasze upodobania. Ja uwielbiam zapachy słodkie, pudrowe i mydlane,  ciężkie i trochę nieoczywiste. I choć latem szukam nieco lżejszych propozycji, to i tak pozostaje wierna nutom słodkim. I właśnie taki jest "Luck" od Avon. 

Inspirowany szczęściem zapach od Avon przyciąga spojrzenie eleganckim flakonem z kokardką. Bardzo podoba mi się buteleczka, która wygląda jakby była pikowana. Prosta, ale przykuwająca uwagę zarazem. 
Kompozycję zapachową tworzą nuty bazy skomponowane ze świeżych cytrusów i soczystych czerwonych owoców i rzeczywiście ta orzeźwiająca woń dociera do nas jako pierwsza. Zapach cytrusów jednak szybko się ulatnia i zastępują go nuty serca, skomponowane z płatków czerwonych róż, kwiatu jednej nocy oraz jaśminu, który w perfumach uwielbiam. Całość dociążona jest słodkimi nutami głowy, czyli wanilią oraz karmelem w połączeniu z drzewem sandałowym. To własnie te akordy dodają zapachowi tej słodkości i elegancji.


Jaki jest "Luck"? Początkowo świeży, lekki i orzeźwiający, przechodzi jednak szybko w nuty słodkie, cięższe i bardziej wyrafinowane. Ta eksplozja świeżości i słodkości daje zapach bardzo kobiecy i mocno rozbudowany jak na perfumy ze średniej półki cenowej. Przede wszystkim nie przytłacza i nie dusi. Ma w sobie coś radosnego, co poprawia humor i lubię używać go na co dzień.  Na skórze dość szybko się ulatnia, jednak aplikowany na ubrania zyskuje na trwałości. Jeśli chodzi o zapachy z katalogów Avon, to "Luck" jest naprawdę tym godnym polecenia. Obecnie dostaniecie go w promocyjnej cenie 45 złotych.


A jakich Wy używacie perfum na co dzień? Co sądzicie o zapachach z tego przedziału cenowego? Lubicie zapachy orzeźwiające, czy raczej słodkie? Dawajcie znać koniecznie w komentarzach.

Zapraszam na mój profil na Instagramie, sporo zdjęć kosmetyków i trochę więcej tematyki lifestyle.

18 komentarzy:

  1. Mój ulubieniec! Kocham Luck, chociaż ja generalnie na co dzień używam tylko perfum z Avonu, na większe wyjścia lubię Diora Hypnotic Poison.. Co ja mówię, uwielbiam go! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O! to może być fajny zapach dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny mają flakonik te perfumy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje perfumy się już kończą :( kto wie może skuszę się na te <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na razie pośród zapachów Avon mam dwóch ulubieńców. Perceive i Pure for Her. Oba genialne i dla mnie całoroczne tak naprawdę 😊 Luck jeszcze nigdy nie wąchałam, ale brzmi interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam słodkie zapachy :) Ten perfum ma prześliczną buteleczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych perfum, ale buteleczka mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buteleczki prezentuje się bardzo dobrze. Jestem ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten zapach, od wielu już lat jest moim ulubieńcem :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę go przy okazji powąchać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za Avonem to ogólnie..

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny flakonik, muszę go powąchać osobiście! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest to jeden z ulubionych zapachów mojej mamy i Mi w sumie też się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam okazji wąchać tego zapachu, ale mam ochotę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam słodkie zapachy z nutką cytrusów:) Nie miałam tych perfum i jakoś nie przepadam za zapachami od Avon, ale po Twojej recenzji chętnie bym powąchały te Luck :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Brzmi świetnie, na pewno spróbuje na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń