Lakier Indigo, czyli czerwień idealna


Jeśli chodzi o makijaż i paznokcie zazwyczaj stawiam na klasykę i neutralne kolory. Nie lubię szaleństw, dlatego też bardzo ucieszyłam się, kiedy w majowym ShinyBox zobaczyłam lakier Indigo w kolorze soczystej czerwieni. Jest to kolor ponadczasowy i nigdy nie wyjdzie z mody. Lakierów tej firmy nigdy wcześniej nie używałam, więc tym większa była moja ciekawość jak się sprawdzi i czy wart jest w ogóle uwagi.


Lakier zamknięty jest w standardowej buteleczce o pojemności 10 ml. Imitująca metal rączka nadaje opakowaniu szyku i dzięki czemu pędzelek wygodnie trzyma się w dłoni. Nie wiem czemu, ale nie potrafię znaleźć numerku ani nazwy koloru, jeśli któraś z Was wie jak się nazywa ta soczysta czerwień, napiszcie w komentarzu :)


Zapach lakieru jest tradycyjny dość mocny, lekko drażniący, typowy dla tego typu produktów. Producenci starają się wydawać na rynki coraz to bardziej ulepszone lakiery, które nie mają tak uciążliwego zapachu, jednakże w przypadku lakieru Indigo pozostano przy tradycji. Pędzelek nie jest ani zbyt gruby, ani zbyt precyzyjny. Dość długie włosie nie sprawia problemów w nakładaniu. Jeśli chodzi o krycie, mnie wystarczy jedna warstwa do pokrycia płytki bez prześwitów. Lakier schnie dość szybko, wiadome, że z każdą kolejną warstwą proces wysychania będzie się wydłużał. 



Jeśli chodzi o trwałość, jestem bardzo miło zaskoczona. Z warstwą top coatu na moich paznokciach wytrzymuje bez większego uszczerbku przez 3 dni. Możecie mi wierzyć, że przy mojej płytce, taki okres to jest prawdziwy rekord :) Myślę, że na płytce, na której lakiery utrzymują się dość długo, lakier będzie super trwały. Uważam, że warto wydać 16 zł za ten lakier, głównie ze względu na piękny, intensywny kolor i trwałość. 

23 komentarze:

  1. Piękna czerwień, tej nigdy mało w moim zbiorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, kolor faktycznie jest przepiękny :) obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna soczysta czerwień :) Coś dla mnie :)
    U mnie nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny odcień czerwieni! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeden z moich ulubionych kolorów na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten lakier ,ale jeszcze jakoś nie miałam okazji go użyć. Może dlatego, że mam kilka innych czerwieni i na razie nie chcę go otwierać. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam i uważam, że jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny odcień! 3 dni to faktycznie dobry wynik, też mam problematyczną płytkę paznokciach i wiele lakierów nawet po jednym dniu wygląda fatalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, znam ten ból - po jednym dniu odpryski na końcach i po manicure :-) dlatego ten lakier mnie zaskoczył :-)

      Usuń
  9. Śliczny kolor i zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie lakiery Indigo :) Piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor piękny, przypuszczam, że jeszcze lepiej wygląda na paznokciach:)
    Pozdrawiam ~ BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten lakier i bardzo mi się podoba. Jedna warstwa już dobrze kryje, przy dwóch jest rewelacja. Bez top coatu trzyma się u mnie 1,5 dnia. Kiepsko :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Czerwień jest kosmiczna! Co prawda lakierów w podobnym kolorze już trochę mam, ale jestem pewna, że akurat takiego nie, więc i on zasili moje zbiory :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam czerwień na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny ten odcień <3 Nie mam jeszcze żadnego lakieru od Indigo. Czas to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny jest ten kolor. Mam top-coat tej marki i uwielbiam go.

    OdpowiedzUsuń